www.sant.ro folosește cookies. Continuarea navigarii pe acest site este considerată acceptarea politicii de utilizare a cookies.

 Direcția de Sănătate Publică

 Neamț

Sectiuni
Locatia curenta: Prima pagina Coronavirus Informații pentru populație STAREA DE ALERTĂ Activități în turism
STAREA DE ALERTĂ

ALERT

TELEFON Serviciul de Permanență DSP Neamț

0233210524

FAX Serviciul de Permanență DSP Neamț

0233215933

MĂSURI GENERALE, VALABILE PE TERITORIUL NAȚIONAL, PENTRU PREVENIREA RĂSPÂNDIRII NOULUI TIP DE CORONAVIRUS

covid

GHIDURI COVID-19

Ghiduri covid

15 RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)

15 RECOMANDĂRI privind conduita socială responsabilă în prevenirea răspândirii coronavirus (COVID-19)

Linie TELVERDE destinată cetățenilor care doresc informații legate de prevenirea infectării cu virusul COVID – 19

telverde.jpg

Ştiri - Departamentul pentru situații de urgență

Ştiri - Departamentul pentru situații de urgență

Coronavirus - 10 reguli de urmat

10 reguli

Întrebări și răspunsuri despre noul coronavirus și clarificări suplimentare asupra recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului

faq

 

Activități în turism

Aspectele care trebuie avute în vedere în mod deosebit sunt:

  1. Cazarea oaspeților, alături de serviciile implicite (alimente și băuturi, curățenie, organizarea activităților etc.), și interacțiunile specifice acestor unități (oaspeți-oaspeți, personal-oaspeți și personal-personal).
  2. Fiecare membru al personalului trebuie să respecte cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, cum ar fi igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii, și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii
  3. Echipa de management ar trebui să dezvolte un plan de acțiune adaptat situației și să-l pună în aplicare în conformitate cu recomandările autorităților locale și naționale de sănătate publică, având ca scop prevenirea cazurilor, gestionarea eficientă a cazurilor, și atenuarea impactului în rândul clienților și al personalului.
  4. Echipa de management ar trebui să dispună de suficiente resurse umane și economice pentru a asigura implementarea rapidă și eficientă a planului de acțiune.
  5. Planul de acțiune poate fi evaluat zilnic sau ori de cate ori este nevoie si acesta poate cuprinde/se poate referi, la urmatoarele aspecte detaliate in acest document INSP (pag 8-10)

Măsuri de restricționare temporară a unor tipuri de activități

  • Nu vor functiona într-o primă etapa restaurantele; barurile; cafenelele și cofetariile din incinta hotelului. Servirea mesei se va face in regim room service. Este preferabil sa se foloseasca tacamuri si vesela de unica folosinta
  • Locurile de joaca special destinate copiilor vor fi inchise
  • Locurile special amenajate pentru fitness, saune; piscina interioara; etc, din incinta hotelurilor, in aceasta prima etapa, raman inchise
  • Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane o dată, care vor purta maști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie

        Copyright © 2004-2020 Direcția de Sănătate Publică Neamț.