Documentele necesare pentru eliberarea codului de parafa in vederea exercitării profesiei de medic, in caz de pierdere, furt
- Cerere prin care se solicită eliberarea unui noi cod de parafa.
- Dovada unui anunț dat în unul din ziarele locale privind pierderea sau furtul parafei.
- Certificatul de membru însoțit de avizul anual, eliberat de Colegiul Medicilor/Colegiul Medicilor Dentiști conform Legii 95/2006, din care sa reiasa specialitatea eventual competenta medicului.
- Dovada locului de muncă:
- Adeverință de la locul de muncă eliberată de o unitate sanitară din județul Neamț/ contract de muncă;
- Certificat de înregistrare fiscală (C.I.F)/certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor - în cazul înființării unui CMI;
- Certificat Constatator de la Registrul Comerțului/Certificat de înregistrare în Registrul Unic al Cabinetelor - în cazul înființării unui S.R.L.;
- Diploma (adeverința) de absolvire a facultății.
- Certificatul de medic specialist/primar (dacă este cazul).
- Atestat de studii complementare (dacă este cazul).
- Atestat de echivalare a studiilor obținute în străinătate - eliberat de Ministerul Educației Naționale (dacă este cazul).
- Certificatul de căsătorie (dacă este cazul).
- Cartea de identitate.
DOCUMENTAȚIA SE DEPUNE LA COMPARTIMENTUL STATISTICĂ ȘI INFORMATICĂ ÎN SĂNĂTATE PUBLICĂ. ACTELE VOR FI PREZENTATE ȘI ÎN ORIGINAL.