|
- Info
Care sunt documentele necesare pentru înregistrarea Societăţii în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale?
- Cerere prin care se solicită înregistrarea cabinetului medical individual în Registrul Unic al Cabinetelor Medicale (se ridică de la Compartimentul de avize şi autorizare, în momentul depunerii actelor).
- Copia actului privind deţinerea spaţiului (după caz):
- Contract vânzare-cumpărare
- Contract închiriere
- Contract de comodat
- Contract concesionare
- Autorizaţia sanitară de funcţionare în baza referatului de evaluare - copie.
- Dovadă privind dotarea cabinetului : In funcţie de specificul cabinetului în conformitate cu Ord. M.S. 153/2003 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale trebuie o anumită dotare.
In afara acestor cerinţe sunt cabinetele de medicina muncii care în conformitate cu Ord. M.S. 240/2004 – aparatura din cabinet trebuie să fie înregistrată la M.S. conf. Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale. - Dovadă privind baremul minim de medicamente şi materiale sanitare pentru aparatul de urgenţă.
- Certificat de membru în Colegiul Medicilor/Colegiul Medicilor Dentişti – copie.
- Contract de muncă pentru personalul medical angajat pentru fiecare specialitate – copie.
- Cod fiscal/C.I. - copie.
- Certificat de avizare a cabinetului medical semnat de preşedintele Colegiului Judeţean al Medicilor/Colegiul Judeţean al Medicilor Dentişti, în care să fie menţionate toate specialităţile autorizate în cadrul cabinetului - copie.
- Statutul societăţii care să ateste obiectul unic de activitate - activităţi medicale – copie.
- Certificat de înmatriculare la Registrul Comertului si incheiere autentificare in cazul unui punct de lucru - copie.
- Adeverinţă cod parafă reprezentant legal medical – copie.
- Contract întreţinere şi service aparatura medicală sau, după caz, certificatele de garanţie - copie.
- Contract evacuare deşeuri - copie.
|
|