Documente necesare pentru obţinerea autorizaţiei sanitare de funcţionare pentru activităţi de incinerare a persoanelor decedate (crematorii umane)
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătății nr. 1532/2017
- memoriul tehnic cu detalii constructive ale crematoriului;
- planul de situaţie cu încadrarea în zonă;
- certificat de urbanism;
- schiţe cu detalii de structură funcţională şi dotări specifice activităţii;
- actul de înfiinţare a crematoriului/autorizaţia de construcţie;
- acte doveditoare privind deţinerea legală a spaţiului;
- declaraţie pe propria răspundere că spaţiul este deţinut legal şi nu face obiectul vreunui litigiu;
- dovada de achitare a tarifului de autorizare sanitară, respectiv chitanţa de plată a tarifului de autorizare, în valoare de 500 lei - copie conformă cu originalul;
- alte documente care să ateste îndeplinirea cerinţelor legale, identificate de personalul specializat, prezentate în etapa de evaluare;
- copia chitanţei reprezentând taxa pentru eliberarea autorizaţiilor sanitare de funcţionare (conform art. 475 alin 1 din Legea nr. 227/2015 cu modificările şi completările ulterioare) eliberată de unitatea administrativ-teritorială unde se află situat obiectivul şi/sau unde se desfăşoară activităţile pentru care se solicită autorizarea.
Documentele menţionate sunt depuse, într-un dosar, în copie, cu menţiunea „conform cu originalul“ şi vor fi semnate şi/sau ştampilate de către solicitant.