Documente necesare pentru obţinerea autorizaţiei sanitare de funcţionare pentru activităţi de înmormântare/înhumare (cimitire)
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănătății nr. 1532/2017
- memoriu tehnic;
- certificatul de urbanism (doar pentru cimitirele infiintate dupa anul 1958);
- planul de situatie cu incadrare in zona;
- schite cu detalii de structura functionala si dotari specifice;
- actul de infiintare al cimitirului;
- acte doveditoare privind detinerea legala a spatiului;
- declaraţia pe propria răspundere că spaţiul pentru care se solicită autorizarea este deţinut legal şi nu face obiectul vreunui litigiu;
- regulamentul de organizare şi funcţionare a cimitirului, avizat de autoritatea publică locală;
- dovada de achitare a tarifului de autorizare sanitară, respectiv chitanţa de plată a tarifului de autorizare, în valoare de 500 lei - copie conformă cu originalul;
- copia chitanţei reprezentând taxa pentru eliberarea autorizaţiilor sanitare de funcţionare (conform art. 475 alin 1 din Legea nr. 227/2015 cu modificările şi completările ulterioare) eliberată de unitatea administrativ-teritorială unde se află situat obiectivul şi/sau unde se desfăşoară activităţile pentru care se solicită autorizarea;
- alte documente care să ateste îndeplinirea cerinţelor legale, identificate de personalul specializat, prezentate în etapa de evaluare.
Documentele menţionate vor fi depuse, într-un dosar, în copie, cu menţiunea „conform cu originalul“ şi vor fi semnate şi/sau ştampilate de către solicitant.